29sep
Zou jij ook vaker een gesprek willen oefenen? Gewoon even tussen je werkzaamheden door? Als onderdeel van je werkdag? Omdat je bedrijfsdoelen wilt halen, beter wilt aansluiten op je gesprekspartners of aan je competenties wilt werken? Bij het Projectmanagementbureau Gemeente Amsterdam kan dat al! 1 dagdeel per 2 weken neem ik als oefencoach plaats in […]
13jan
Voor een softwarebedrijf ontwierp met Shamal een online sessie voor meer verbinding. Het doel was lachend en informeel de kwartaalbijeenkomst met 180 medewerkers afsluiten. Verbinden: zenden en ontvangen Een kwartaalbijeenkomst of seminar kenmerkt zich vaak door het delen van informatie. Veel zenden. Dit softwarebedrijf had gelukkig van tevoren al in de gaten dat alleen zenden […]
19aug
Klantvraag OnlyHuman matcht professionals op het gebied van marketing & communicatie met uiteenlopende opdrachtgevers. Voor haar 40 freelance communicatieadviseurs wilde zij een interactieve bijeenkomst organiseren over het afstemmen van je gedrag op de klant. In samenwerking met Peet Hoffmanns van Pro-Trainingsacteurs verzorgde Met Shamal een workshop Stijlflexibiliteit en Invloed. Analyse Om in gesprekken beter aan te […]
17aug
Klantvraag Een onafhankelijke kennisorganisatie binnen het publieke domein vroeg Met Shamal een workshop over weerstand te verzorgen. Bij de organisatie werken vakinhoudelijke professionals die naast hun beleids- en projectwerkzaamheden ook kennissessies en trainingen begeleiden. Ondanks hun ruime kennis en ervaring, ervaarden deze professionals tijdens bijeenkomsten soms weerstand. Analyse Tijdens het intakegesprek met de opdrachtgever bleek […]
17aug
Klantvraag Mirjam Broeke is met haar bedrijf De Speelacademie een gewaardeerde partner van Met Shamal. Mirjam vroeg Shamal om hulp bij het ontwikkelen van game voor een ministerie. Het ministerie organiseerde verschillende themadagen voor haar 300 leidinggevenden. Eén van de themadagen stond het onderwerp ‘vertrouwen’ centraal. Mirjam ontwikkelde een game waarbij deelnemers inzicht kregen in […]
17aug
Klantvraag Greenchoice is naast de meest klantvriendelijke ook het meest duurzame energiemerk van Nederland. Om hun nieuwe bedrijfsstrategie te vertalen naar gedrag heeft Greenchoice competenties ontwikkeld voor hun leidinggevenden. Om leidinggevenden te laten ervaren hoe deze concrete gedragskenmerken in de praktijk kunnen worden ingezet organiseerde zij een kick-off. Tijdens deze kick-off diende het oefenen met […]
4mrt
A mene tu? Non autem hoc: igitur ne illud quidem. Facillimum id quidem est, inquam. Ut pompa, ludis atque eius modi spectaculis teneantur ob eamque rem vel famem et sitim perferant? Quis enim redargueret? Faceres tu quidem, Torquate, haec omnia;
4mrt
At ille pellit, qui permulcet sensum voluptate. Qui non moveatur et offensione turpitudinis et comprobatione honestatis?
4mrt
De klantvraag Woonwenz is een van de meest toonaangevende woningbouworganisaties van Nederland. Met het cijfer 8,0 op klantvriendelijkheid scoort zij een bovengemiddelde prestatie op de Aedes benchmark. Vooruitzien is regeren. De organisatie wilde toekomstbestendig zijn om de toekomstige veranderingen in de klantvraag nog beter bedienen. Daarom was het noodzakelijk om de verantwoordelijkheid lager in de […]
4mrt
Aliter enim nosmet ipsos nosse non possumus. Hinc ceteri particulas arripere conati suam quisque videro voluit afferre sententiam.